onsdag 1. september 2010

Jeg er nok ikke så aktiv lengre

Nå føler jeg at depresjonen har sluppet taket for alvor, og merker jeg har ikke stort behov for å blogge for tiden...
Nå var denne bloggen ment for min egen del, og ikke for dere som leser, så jeg tenker ikke så mye på at det kanskje sitter noen der ute som lurer på hvordan det går...
Men det går greit altså! Dog har jeg møtt på litt utfordringer mtp en kropp som har slitt med diverse graviditetsplager i tre år, og som nå plutteselig skal jobbe... Og jobben min er tung og belastende. Resultatet er nå senebetennelse og ei uke med fullstendig ro... Noe som overhodet ikke er gjennomførbart, men vi prøver!:)
Spørsmålet er hvorvidt jeg blir bra etter en uke med ro og tabelttkur da... Blir jeg ikke helt bra blir det utredning mtp en annen lidelse som kan være årsaken, så vi får vente og se hva som skjer!

Sambo var med psykologen i går og, det gikk bra. Vi snakket om det som ble sagt ettterpå, og han ser ut til å forstå meg bedre nå. Så vil jo tro vissheten om det, og endringene som vil komme nå gjør oss begge godt!

En familie kan jo ikke ha det bra før alle har det bra!

Ja, jeg hadde egentlig ikke noe spesiellet å komme med nå.. Ville bare gi lyd fra meg!
Men for dere som leser fordi dere er i samme situasjon eller lurer på om dere er det, så er det bare å stille spørsmål, så kan jeg svare på det jeg kan, utfra mitt eget utgangspunkt!
Jeg har jo vært langt nede og vært totalt utslitt, så noen tips og råd har jeg nok i ermet for å endre tanker og væremåte:)

Det meste går an:) Og de svarte tankene er bare en illusjon, ikke glem det!!

2 kommentarer:

  1. Veldig godt å høre! :) Ingen ting er bedre enn at du har det bedre, det er den veien det skal gå!

    SvarSlett
  2. Enig med smilehull..Bare du har det bra =)

    SvarSlett