søndag 1. august 2010

I morgen er første dag på jobb!!:)

Nå har jeg hatt en rimelig god dag i dag! Og ligger nå i senga klar for å sove. Og jeg gleder meg til i morgen!!! Deilig følelse må jeg innrømme. Så klokka stilles på 06:30... Grøss.... Skal bare ha halv dag, iom jeg skal til legen midt på dagen, og jeg blir jo etter avtale med psykologen 50% sykemeldt, så neste jobbdag er ikke før på onsdag, da er det full dag, og fredag halv dag igjen. Så en grei og rolig start!

Vel, jeg får vel rapportere om hvordan det går i morgen, det er jo ikke bare bare å komme tilbake på jobb etter et så langt avbrekk.. Det heter seg jo at etter 3 mnd vekke fra jobb kan man allerede da slite med sånt.. Så har jo det i bakhodet når jeg reiser inn på jobb i mårra! Men håper at idet jeg går inn døra så kommer jeg litt tilbake til mitt gamle jeg... Der er det jo lite og ingenting som minner meg på problemer og utfordringer jeg har hjemme, så sånn sett tror jeg dette blir supert jeg:)

Da tar jeg natta!!

1 kommentar: