fredag 18. juni 2010

Endelig en dag jeg kan legge meg med godt humør!!

Må vel ta med slike dager i bloggen min og:)
Dagen startet vel ikke på topp, drog meg ut av senga i 11tida, og kledde meg klar til å møte to venninder for lunsj kl 12. Vi spiste god mat, snakka sammen og gikk litt i byen i butikker etterpå! Begge de to vet om min situasjon, og jeg kan snakke med dem om hvordan jeg har det. Så jeg fortalte om den tøffe dagen i går, og det føles litt godt å bare si det til noen andre enn min kjære samboer og. Han lever jo oppi dette, så han vet det jo uansett! Tror i allefall det også gjør godt å si det til noen man ikke nødvendigvis trenger å si det til!
Jeg henta storesøss i bhg på vei hjem, og vi var innom butikken og handla mat før vi drog hjem. Deilig å bare være sammen med henne synes jeg. Mot henne har jeg ikke denne følelesen av at jeg ikke vil, og når vi er utenfor husets fire vegger og gjør ting vi ikke må så har jeg det kjempebra!! Så kanskje jeg bør gjøre mere av slike ting! For det er godt å føle seg vel i morsrollen av og til:)

Ellers så drog jeg på butiken i titida, kjøte inn til biffsnaddermiddag med ovnsbakte poteter. Så i kveld kosa vi oss med god mat og en god samtale før vi nå har lagt oss! Godt å ha overskudd og lyst til å gi noe tilbake til noen som er nødt å leve med meg oppi dette..

Håper jeg får flere slike dager!! Og at det om ikke så alt for lenge kan bli bare sånne dager:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar