lørdag 26. juni 2010

Snart er ei uke gått, ny time på mandag...

Jeg fikk en lekse hos psykologen min sist gang, jeg skulle leke med lillebror i ti minutt hver dag, ti intensive minutt, med en lek som gav masse øyekontakt, også skulle jeg bære han og gi han masse nærhet.. Og snakke med han!
Jeg må vel innrømme at jeg har ikke klart ti hele minutt enda, jeg bærer han mye i løpet av en dag, føler og tror jeg gir han nærhet og, men det å snakke med han, akkurat det får jeg ikke til. Klarer å synge til han, og få han fornøyd på den måten.... Men å snakke blir bare helt rart faktisk!

Har ellers vært ei utfordrende uke, lillebror har vært mye våken på nettene, og tidlig oppe på mårran. Jeg har helt slutta å amme nå, på andre dagen, det går i allefall veldig bra. Men det røyner på for Pappaen, han er trøtt og sliten, så jeg har måttet tatt noen tak jeg og, noe som ikke var anbefalt.. Men hallo, hverdagen må jo gjennomføres. Livet kan jo ikke stoppe opp... Så jeg er litt i villrede om hva jeg burde gjort, og hva jeg ikke burde gjøre.

Prøver å la være å tenke så mye på hva jeg bør og ikke bør gjøre, og hva som skal til for at jeg skal  bli frisk.. Tror nesten jeg har blitt værre av å google og lete og prøve å finne svar på alt. Så nå prøver jeg bare å la alt flyte, ta ting som det kommer, uten å planlegge og ha en baktanke med alt.
Håper neste time vil gi flere svar, og litt mer konkret veiledning hva behandling angår....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar