lørdag 19. juni 2010

Jeg må bare vekk!!!

Frustrerende når man har en dag man må få gjort enkelte ting, men så klarer man det bare ikke!
I morgen skal vi ha 2årsdag her, og jeg skal bake kaker... Sambo har ansvar for mat, pynt og stort sett  det meste. Og jeg skal bare lage to kaker og muffins! Nå har jeg tatt ut en marengsbunn fra ovnen og lengre kom jeg ikke... Jeg måtte gå opp og legge meg i senga, vekk fra alt og alle! Kaker får jeg bake når ungene er lagt, jeg klarer bare ikke flere ting på en gang! Ikke i dag i allefall... Tankene om alt som skal gjøres og at dette må gjøres, at det er en stor dag i morgen, og at jeg MÅ være i fin form da... Uff, jeg blir helt utslitt av alt, og ikke minst, av at jeg vet jeg ikke er i form!

Hadde jeg bare hatt en knapp som jeg kunna ha trykket på, og vips så hadde jeg roen på alt! Før, da jeg var frisk kunne jeg ha mange prosjekter på en gang, kaos kunne det være, men alt ble perfekt ferdig til akkurat når det måtte være ferdig! Hvordan får man tilbake denne egenskapen??
Sukk....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar