tirsdag 29. juni 2010

Nå kan jeg telle deg:)

Jeg var flink jente i går, la meg til riktig tid, men akk, ikke så lett å sovne med en gang nei. Sovna vel sånn i tolvtiden, og våkna et par ganger av ungene som var våkne i etasjen over, men sovna heldigvis ganske fort igjen. Så da er det vel en god ting å flytte soveplass mtp søvnen. Litt kjedelig å sove alene da, får håpe dette ikke drar ut i tid, da må jeg i såfall be om lov til å dra på overnattingsbesøk av og til:)

Sto opp da storesøss skulle kjøres i barnehagen, og har vært våken siden. Har hatt to sånne virkelige trøtteperioder i løpet av dagen, men har stått imot fristelsen å legge meg litt, i håp om at jeg sovner lettere i kveld... For ettermiddagen og kvelden har vært kjip!

Etter ungene var i seng så har jeg slitt sofaen, uten lyst og energi til å gjøre stort.. Fant ut at jeg ville ha sånn teller på bloggen min, så det har jeg brukt litt for lang tid på nå ser jeg når jeg tar en titt på klokka..
Jeg skal jo spise kvelds senest ni, og det har jeg glemt av... Jaja.. Litt startproblemer må det vel være lov å ha? Uansett, nå kan jeg følge med på om det er noen som leser mine tanker og klager!
Jeg har jo fått to følgere og allerede, kjekt! Eller, det er jo ikke kjekt om det er noen som er i samme situasjon som meg, men kjekt at noen kan få hjelp av å lese det jeg skriver! Og det håper jeg at noen får!

Også tror jeg og det kan være bra at flere får vite at dette ikke er så unormalt, for jeg er ikke en unormal person sånn i utgangspunktet. Utbrent og deprimert er ikke to tilstander som bare noen få får, det er faktsik overaskende mange som er innom en tur. Mener jeg leste en plass at "alle" er litt deprimerte en gang i løpet av livet. Men at de fleste klarer å komme seg ut av det på egen hånd! Og det er jo bra!:) Men det er også bra at det finnes leger, psykologer, helsesøstre og andre fagpersoner rundt om som en kan snakke med om man føler man er i faresonen. For man blir tatt på alvor, i allefall i de fleste tilfeller! Og den hjelpen jeg har fått fra vår fastlege og nå min psykolog er overveldende!

Så om det er noen der ute som lurer og tror man kanskje sliter litt, ikke nøl med å bestille time. Har man kommet så langt om at man lurer litt på om kanskje muligens osv, så er man som oftest kommet mye lengre enn man selv tror. For det en selv som merker det sist...

Ja, det var i grunnen ikke så mye annet jeg hadde på hjertet i kveld, nå skal jeg spise ei skive, drikke litt melk, legge meg i badekaret før jeg pusser tanna og legger meg til riktig tid! 22:30 :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar