fredag 23. juli 2010

Jeg klarte det!!

Jeg kom meg faktisk på trening i går! Fantastisk mestringsfølelse... Ikke så veldig stort å få det til for enkelte kanskje, men selv er jeg veldig stolt! Et lite skår i gleden var imidlertid at jeg var helt utslitt resten av dagen da... Selv om det ikke var noen hard trening. Men iom jeg ikke har trent en bit siden midten av mai går jeg rundt med tidenes gangsperre i dag... Men det er bare supert! Så håper på at dette nå går rette veien, og at jeg kommer meg på trening igjen på mandag!
Viktig å holde fast på de små steg når man er i en slik situasjon! Det å få til noe som krever en del utenom det å være mamma, som en i og for seg bare er nødt å få til, er bra!
Jeg har jo hatt endel avtaler med jentekvelder, bursdagsfeireinger og sånt jeg bare har måttet avlyse, verken overskuddet eller lysten har vært til stede. Så jeg har enda en lang vei å gå...
Men det kommer seg! Sakte men sikkert! Det tror jeg på!!

1 kommentar: