torsdag 1. juli 2010

Da skal Mammaen pakke og sende fra seg sine to små...

I morgen reiser Pappaen, storesøss og lillebror... De skal være vekke til neste torsdag. Så nå skal jeg sette i gang og pakke for dem! Dette er jo på psykologens anbefaling, så da må jeg bare kjenne etter at dette er helt riktig å gjøre. Må fokusere på at nå skal jeg ha meg ei lita uke med ro og hvile og at dette er viktig for at kroppen min skal få bygge opp energilagrene.. Men må jo innrømme at det er litt blandede følelser å skulle være alene hjemme og vekke fra de små.
Så når de kommer hjem neste torsdag håper jeg å ha masse overskudd og ikke minst, at jeg har fått kjenne på masse positivt savn og at det gjør meg i stand til å ha mere lyst å gjøre de tingene jeg har litt avsmak på å gjøre nå!

Jeg forventer ikke at jeg skal være meg selv igjen 100% etter dette da, for å komme seg igjen tar nok en god stund, men en god start på veien til målet er det nok!

Sambo kom hjem med en pakke sovetabletter og i går, så nå skal jeg ta en tablett etter kveldsen kl 2100, og når jeg da legger meg 2230 er jeg god og trett. Disse skal jeg ta hver kveld i tre uker, og de fungere på en sånn måte at de påvirker hormonene som hjelper kroppen til å ha en døgnrytmen jeg bør ha. Det er altså kun naturlige hornomer i disse tablettene, og jeg merker det nå, at i natt har jeg sovet bedre enn noen gang, og føler meg ganske uthvilt tross hanglete form med sår hals... Får håpe jeg er på bedringen nå og at det bare er en todagersforkjølelse jeg har!

Jess, jeg hadde egentlig ikke så mye på hjertet nå, får kaste meg rundt og sette i gang med pakkingen. Også skal jeg ta gode pauser innimellom, og gå ut i sola og nyte den og litt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar