onsdag 28. juli 2010

Så kom nedturen...

Dritt!!!
Nå har det gått bare bedre og bedre. Sakte, men sikkert har jeg mestret den ene situasjonen etter den andre...
Men så går man på trynet.. Og det svir noe sinnsykt!!!!

Årsaken er nok litt sammensatt, men tror nok at en kveld hos ei venninde, en times kjøring hver vei, og ikke i seng før 03:30 på natta var det som fikk begeret til å renne over denne gangen! I går altså...
Så morgendagens planer er avlyst, nok en nedtur! Nå må jeg bare konsentrere meg om meg selv, slappe av og ta stegene på nytt! Er liksom litt lost i meg selv, vet ikke hvor jeg skal starte, hva jeg skal fokusere på eller hva jeg skal tenke sånn at jeg får opp humør og energi og ny kamplyst!!

Ligger i senga nå og skriver, mens jeg hører ungene spiser kveldsmat sammen med Pappaen sin. Takk for at han tar over når jeg må kaste inn håndkleet...

Skal med nebb og klør klare å holde meg våken til leggetid, sånn at det er størst sjans for å få en god natts søvn i natt! Det trenger jeg nok. Og jeg har vel fått en litt ahaopplevelse av hvor viktig det faktisk er.. Jeg fungerer jo ikke om det slurves med sovingen :(

Vel, jeg får bare håpe på en ørliten opptur i morgen da... Også ikke forvente så alt for mye. Ikke godt å skuffe seg selv, og de rundt som betyr aller mest!

Også har jeg sinnsykt lyst på sjokolade og godteri!!! Og potetgull og brus!! Hehe, enda godt det er noe jeg har lyst på!!;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar