lørdag 17. juli 2010

Time hos psykolog #3 [jobben]

Også til en gladnyhet!! Jeg får begynne å jobbe i ausgust!!! O lykke!! Bare 50% i starten, men jeg får i allefall komme igang!
Dagen etter timen hadde jeg møte med sjefen på jobb. Han vil gjøre alt for meg, og det er jo vel og bra! Så da får jeg bare legge fra meg "flink-pike-syndromet" en stund, og være litt egoistisk! :)
Jeg står veldig fritt mtp jobben, så når jeg setter i gang og har gått gjennom de nødvendige oppfriskingskursene og kommet litt i gang får jeg så og si velge hva jeg vil konsentrere meg om! Og det kjenner jeg hjelper veldig på!
Nå må jeg fokusere på min mentale helse, og hva som er godt for den! Mestringsfølelse er nok det viktigste tror jeg! Å gjøre en jobb virkelig godt, som garantert vil høste klapp på skuldra og skryt vil jeg ta meg tak på å gjøre i starten tenker jeg! Og jeg smiler bare jeg tenker på hvor mange muligheter jeg har nå!
Det er ganske fantastisk å ha slike ting å se frem til! Nå er det bare to uker til jeg starter:)

50% betyr jobbing annenhverdag, håper energien strekker til så jeg får trent litt de dagene jeg ikke jobber, da tror jeg livskvaltiteten går i taket i forhold til hva den har vært siste tiden....

Pila peker oppover! Håper den ikke stopper med det første:)

1 kommentar:

  1. WOW!! Så fantastisk!!!! gratulerer kan jeg vel si.
    Også veldig godt at sambo blir hjemme, så du kan bare trenge å tenke på deg selv.
    Han kommer nok til å få en aha opplevelse av hvordan du har hatt det den siste tiden. For de gangene han er hjemme fra jobb, er jo du bestandig der. Ikke den typiske vanlige hverdagen.
    Men må jo bare få sagt at du er utrolig heldig som har en så bra mann!!! Han virker bare helt fantastisk!!! Bare ikke han "brenner" seg også. Håper han er obs på signaler...

    Nei du kjære perfekte mor. Dette er bare veien opp for deg. Satser på at det fortsetter den veien =)
    Fortsatt god sommer <3

    SvarSlett